Nye medarbejdere Formål Målgrupper og anvendelsesområde Fremgangsmåde Ansvar og organisering - hvem kan du som ny medarbejder kontakte? Bilag Formål Formålet med denne vejledning, er at nye medarbejdere ved, hvor de kan henvende sig og hvordan de skal forholde sig, hvis de mangler koder til it-systemer, nøgler, tilmelding til kurser mv. Målgrupper og anvendelsesområde Nye medarbejdere i Neonatalafdelingen Fremgangsmåde - processen når du er blevet ansat - Ansættelsesudvalg indstiller dig til ansættelse. Vi giver besked til HRU via Personaleweb. HRU laver ansættelsesbrev til dig og melder dig til RH- og JMC-intro. - Lægesekretær Janne Nørgaard Nielsen opretter koder til følgende systemer: Sundhedsplatformen, netværket, SEI, AGFA RIS/PACS, Medarbejdersignatur læger, CLS, Office 365 (skrivebordslicens). - Sygeplejersker bliver tildelt en tutor og vil følge dennes vagtplan i starten. Afdelingssygeplejerske sender velkomstmail med praktisk information og koder. - Ansættelsesstart. Du starter oftest med intro de første dage. Den første dag i afdelingen får sygeplejersker udleveret portofolio af tutor/afdelingssygeplejerske. Alle nyansatte får taget billede til teamtavlen. ID-kort For at få dit id-kort skal du gøre følgende: - Modtage koder på mail eller ved fremmøde hos lægesekretær Janne Nørgaard Nielsen i receptionen - Åbne RH-mail og finde 4-cifret kode - Gå til fotoboksen i Uniformsbutikken 2 ved opgang 41 i kælderen (under Informationen), tast cpr.nr. og 4-cifret kode og få taget billede - Gå til Personaleskranken ved opgang 41 i kælderen og få dit kort udleveret. Hvis der er problemer med at få et id-kort, kan du låne et gæstekort - kontakt lægesekretær i receptionen eller sygeplejekoordinator. Uniform Du skal bruge dit id-kort for at få udleveret uniformer. Du kan hente op til 6 uniformsdele. Uniformerne kan afleveres/tjekkes ud ved uniformsafleveringen der er ved siden af elevatoren i de fleste opgange. Ansvar og organisering - hvem kan du som ny medarbejder kontakte? Tekniske problemer, fejlmeldinger og manglende brugeradgange/adgangskoder samt brug af de kliniske systemer - SP, Office365, Lapka, FMK osv.: CIMT servicedesk telefonnummer ###TELEFON### Vælg den tast der passer til dit aktuelle problem/system Ansættelsesbrev og andre forhold vedr. ansættelsen, Min Tid og Medarbejdernet:: HRU Løn og personale: ###EMAIL### eller telefonnr. ###TELEFON### Vagtplan og praktiske oplysninger forud for og i starten af ansættelsen: Afdelingssygeplejersken: Maturteam: ###TELEFON###, Præmaturteam: ###TELEFON### Adgangskoder, adgang til medicinrum, nøgler, beredskabsplan: Lægesekretær ###NAVN###, tlf. ###TELEFON### Kursustilmelding, kompetenceudviklingskurser og tilføjelse i telefonbog: Lægesekretær ###NAVN###, tlf. ###TELEFON### Billede og magneter: Lægesekretær ###NAVN###, tlf.: ###TELEFON### Trivselsordning: Du kan indbetale til konto eller på MobilePay, helst 6 mdr. forud: 300 kr. eller alternativt per måned: 50 kr. Bestyrer af Trivselsordningen: Lægesekretærspecialist ###NAVN###, tlf.: ###TELEFON### Telefonlisten Hvis du har ændringer til telefonlisten (beredskabsplanen), så kontakt lægesekretær ###NAVN###, tlf. ###TELEFON###, mail: ###EMAIL### . Bilag