06.2.BFH.12.2 Opgaveoversigt i sekretariat BBH Formål Målgrupper og anvendelsesområde Definitioner Fremgangsmåde Ansvar og organisering Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil Bilag Formål Formålet med denne instruks er at beskrive de daglige arbejdsgange i sekretariaterne. Målgrupper og anvendelsesområde Denne instruks gælder for Klinisk fysiologisk/nuklearmedicinsk afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital. Definitioner Ikke relevant. Fremgangsmåde Arbejdsgange Alle ugens hverdage: - Bagtvagttelefonen ###TELEFON### skal være viderestillet til bagvagtsmobilen ###TELEFON### 06.2.BFH.12.3 Viderestilling af vagttelefon - Dagens kørsler tjekkes i Portørbestillingssystemet. - Afdelingspostkassen tjekkes og der handles på de mails, som er sekretærrelevante. - Afdelingens afbudsmail tjekkes, og der handles på dem. - Der printes "ringeliste" til Rubidium til en uge efter 06.2.BFH.12.4 "Ringeliste" til Rb-patienter - Lungekonference printes og lægges til lægerne. Patientlisten ligger i SP. - Der laves stikkesedler til dagen efter 12.2.BFH.11.1.4 Udskrivning af arbejdssedler i QDoc Husk at parre med eventuelle henvisninger og tidligere arbejdssedler (ligger i kassen: Fremtidige undersøgelser). - Når alle patienter er mødt, printes dagslisten i Scheduling til dagen efter 06.2.BFH.12.6 Udskrivning af dagslister i Sectra Mandag: - Der bestilles mælk og brød en uge frem 06.2.BFH.12.5 Bestilling af mælk, brød, saft og vand Tirsdag: - 3. onsdag i måneden er der M-konferencen. Listen (ligger på P:kfa/sekretærer/konferencelister) opdateres og mailes. Onsdag: - Thyroidealister opdateres og mail sendes. - Kolerektal-konference printes og lægges til lægerne (der bliver sendt mail til fællespostkassen, sekretærer og læger om, hvilke patienter der skal på). - Sidste torsdag i lige uger/måned er der Reumakonference. Listen (ligger på P:kfa/sekretærer/konferencelister) opdateres og mailes. - Torsdag i ulige uger er der kardiologkonference. Listen opdateres med de 4 patienter, som lægerne ønsker konfereret og listen (ligger på P:kfa/sekretærer/konferencelister) mailes. Torsdag: - Der bestilles saft og vand, hvis der mangler 06.2.BFH.12.5 Bestilling af mælk, brød, saft og vand - Tjek om der eventuelt mangler mælk til fredag. Fredag: - Kolerektal-konference printes og lægges til lægerne (der bliver sendt mail til fællespostkassen, sekretærer og læger om, hvilke patienter der skal konfereres). Ansvar og organisering Sekretærerne og kvalitetskoordinatoren ansvar for udarbejdelse af denne instruks. Afdelingens ledelse har ansvar for at godkende denne instruks. Alle medarbejdere har ansvar for at følge denne instruks. Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil Ikke relevant. Bilag