Formål: Denne vejledning skal bruges i forbindelse med nyansættelser på PHO.
Den skal sikre at alle får den samme fyldestgørende information om arbejdet og arbejdspladsen.
Definition: Alle medarbejdere orienteres bredt om Rigshospitalet, Service Centret, Patienthotellet og eget ansvarsområde.
Rigshospitalets orientering: Auditorium 2, 1.hverdag i måneden kl. 8.30-10.00
Service Centret: Bygning 93, 1.hverdag i måneden kl. 10.30-11.00.
Informationer:
Hotelchef: Patienthotellets historie, generelle holdninger og værdier
Patienthotellets organisation
Diverse udvalg, SU, tillidsrepræsentant, arbejdsmiljørepr. m.m.
Fuldmægtig: Informerer om egne opgaver
Køkkenpersonale: Informerer om egne opgaver
Sygeplj.: Informerer om egne opgaver
Rundvisning:
Hotelværelser 74 stk.
Alle hotelværelser er udstyret med :intern telefon,nødkald, TV,wifi dækning,safety box samt toilet og bad.
Affaldsrum
Depotrum
Opholdsstuer
Personalerum
Vaskeri
Alarmering ved akut sydoms- og ulykkestilfælde:
Ved hjertestop og andre livstruende situationer kontaktes hotelsygeplejersken på lokal 98, der kalder hjertestop på 5-2222
Brand: Brandslukningsmateriel på PHO / placering
Brandmeldeskab på kontor bag receptionen
Brandinstruktion på Rigshospitalet / brandkursus obligatorisk
Gennemføre elektronisk brandkursus på PC - 1 gang årlig
Politi: Ved hærværk, tyveri, indbrud kontaktes politiet på tlf. 112
Post:
leveres dagligt til PHO
Informationsmateriale:
PC mail
Elektronisk telefonbog
Intranet
Procedurevejledninger ( elektronisk og papirudgave)
Affaldshåndtering
Arbejdspladsbrugsanvisninger
Beredskabsplan
Infektionshygiejne (elektronisk udgave)
Personalehåndbog
Tjenestetidsplan
m.m.
Sygeplejeartikler:
Genoplivningsballon
Ilt
Kørestol
Morskuvert
Sygeplejerum & vogn
Termometer og blodtryksapparat
Øjenskyl
Køleskab til medicin og opbevaring af urinprøver
Tekniske fejl:
Melding af: Ikke akutte fejl
Akutte fejl
Fejlmeldingsbøger
Uropatrulje:
akut på 5 2411 ellers 51482/51484