Arbejdsgang til modtagelse af mails fra patienter til sygeplejersker eller læge:
Evt. svar til ptt.:
Hvis sygeplejerske/læge ringer til patient, oprettes telefonkonsultation som vanligt i behandlingskontakten.
Hvis sygepl. / læge ønsker at sende skriftligt svar retur til ptt. – sendes besked tilbage til os om dette.
Vi laver en kommunikation via InBasket à Brug Brevikonet (Brev – opret brev)
Smartfrase lavet til svar fra lægerne: SVARFRALÆGE
Smartefrase lavet til svar fra spl.: SVARFRASPL
Copypaste sygepl. svar til ptt. ind i kommunikationen og send den til DIPO som normalt.
GDPR- tekst, kan sendes til ptt. som information på mail. Hele tekst fra ptt. slettes dog inden.
Læge:
Mange tak for din anmodning - den er videresendt til lægerne.
På grund af GDPR lovgivningen må mails ikke indeholde persondata såsom CPR-nr.
Vi vil derfor ikke kunne besvare henvendelser pr. mail.
Du kan eventuelt tilmelde dig Min Sundhedsplatform på:
https://minsundhedsplatform.dk
Her kan du bl.a. følge med i din behandling, se kommende aftaler, se prøvesvar og udfylde spørgeskemaer.
Hvis du har spørgsmål til din behandling eller skal have aflyst en tid, kan du også skrive direkte til den afdeling du er tilknyttet.
Du kan også hente appen MinSP på din smartphone. Du logger på med NemID.
Hvis du ikke har Min Sundhedsplatform vil du modtage svaret via E-boks.
Sygeplejerske:
Mange tak for din mail, den er videresendt til sygeplejerskerne.
På grund af GDPR lovgivningen må mails ikke indeholde persondata såsom CPR-nr.
Vi vil derfor ikke kunne besvare henvendelser pr. mail.
Du kan eventuelt tilmelde dig Min Sundhedsplatform på;
https://minsundhedsplatform.dk
Her kan du bl.a. følge med i din behandling, se kommende aftaler, se prøvesvar og udfylde spørgeskemaer.
Hvis du har spørgsmål til din behandling eller skal have aflyst en tid, kan du også skrive direkte til den afdeling du er tilknyttet.
Du kan også hente appen MinSP på din smartphone. Du logger på med NemID.
Hvis du ikke har Min Sundhedsplatform vil du modtage svaret via E-boks.