MinSP Hovedpinekalender Assistent er et digitalt redskab, hvor hovedpinepatienter via MinSP kan registrere hovedpine, som registreres i Sundhedsplatformen og bruges til at monitorere behandling. I vejledningen beskrives hvordan klinikere kan oprette patienter til brug af kalender og klinikerens arbejdsgange i aflæsning og brug af patientens registeringer.
Personale i HNS, som arbejder med patienter med hovedpine og migræne.
Anvendes af klinikere, der har patienter som skal i gang med eller anvender MinSP Hovedpinekalender Assistent
Patienten registrerer selv migræne eller spændingshovedpine og smertestillende medicinindtag i eget hjem.
MinSP Hovedpinekalender indeholder: Vurderingsspørgsmål, påmindelser og læsevejledninger.
MinSP Hovedpinekalender Assistent sender påmindelser til patienten to gange ugentligt (søndag og onsdag) om at huske at udfylde MinSP Hovedpinekalender.
Patienten kan læse definition af migræne og spændingshovedpine i kalenderen.
Mulige registreringer:
Se vedhæftede bilag med vejledninger i forhold til:
###NAVN###, overlæge i Dansk Hovedpinecenter er fagligt ansvarlig. Personalet er ansvarlig for at kende og anvende vejledninger vedr. anvendelse og aflæsning mv. af patientdata i MinSP Hovedpinekalender Assistent
Vedrørende ansvarsforhold og opfølgning se Telemedicin/digitalt understøttet hjemmebehandling - ansvar og opfølgning på data
MinSP Assistent Hovedpinekalender.pdf
Nye patienter MinSP assistent Hovedpinekalender patientinfo.pdf
Nuværende patienter MinSP assistent Hovedpinekalender patientinfo.pdf
Min SP Hovedpinekalender - Poster.pdf
Flowchart Hovedpinekalender.pdf
Patientrejse nuværende og nye patienter.pdf
SP manualer til lægesekretærer til MinSP Assistent Hovedpinekalender.pdf