Bestilling af høreapparater til børn

Formål
Målgrupper og anvendelsesområde
Definitioner
Fremgangsmåde
Ansvar og organisering
Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil
Akkrediteringsstandarder
Bilag
 

Formål

Tilbage til top


Målgrupper og anvendelsesområde

Personale på Hørepædagogisk afsnit der bestiller høreapparater til børn

Tilbage til top


Definitioner

 

Tilbage til top


Fremgangsmåde

Hvis barnet ikke har ny tid
Hvis apparatet bestilles af tilpasseren, lægges besked til sekretæren om, hvad der er bestilt hvornår og af hvem og til hvilket barn (navn og Cpr.)
Hvis apparatet bestilles af sekretæren, skal tilpasseren lægge besked om, hvad der skal bestilles, til hvilken klient (navn, Cpr. og kommunekode) samt, hvem apparatet skal lægges til.
Når apparatet er modtaget lægger sekretæren det i tilpasserens bakke.
Tilpasseren indstiller apparatet og sender det til barnet.
Der skrives i Auditbase, hvad der er gjort og hvorfor. Stregkoden sættes på ydelsesskemaet, der returneres til sekretariatet m.h.p. registrering.

Hvis barnet har ny tid
Hvis apparatet bestilles af tilpasseren, lægges besked til sekretæren om, hvad der er bestilt, til hvilken dato, af hvem og til hvilket barn (navn og Cpr.)
Hvis apparatet bestilles af sekretæren, skal tilpasseren lægge besked om, hvad der skal bestilles, til hvilken dato og til hvilket barn (navn, Cpr. og kommunekode).

Tilbage til top


Ansvar og organisering

 

Tilbage til top


Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil

 

Tilbage til top


Akkrediteringsstandarder

 

Tilbage til top


Bilag

 

Tilbage til top