Brug af Multisal i Udsigten uden for TRTs åbningstider

Formål
Målgrupper og anvendelsesområde
Definitioner
Fremgangsmåde
Ansvar og organisering
Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil
Bilag
 

Formål

At beskrive, hvordan de intensive sengeafsnit i Udsigten booker og anvender
Multisal i Udsigten.

Tilbage til top

Målgrupper og anvendelsesområde

Medarbejdere som ønsker at tilbyde individuelle-/eller gruppeforløb til
patienter fra sengeafsnit i Udsigten

Tilbage til top

Definitioner

Multisal: Anvendes til fysiske aktiviteter, dans, boldspil og sociale arrangementer

TRT: Tværfagligt Rehabiliterings Team

Tilbage til top

Fremgangsmåde

Booking

Multisalen kan bookes i Concierge services. Den elektroniske kalender for multisalen hedder: Udsigten-Multisalen.

Vejledning i at booke i navn på bookingsystem findes her (link indsættes til overordnet vejledning, som beskriver arbejdsgang for booking)

Multisalen kan bookes på ledige tider i kalenderen. Allerede indlagte bookinger kan ikke slettes.

Mødebookingen skal som minimum indeholde information om, hvilket afsnit, der ønsker at anvende multisalen samt navn og telefonnummer på ansvarlig for arrangementet i multisalen.

Faste tider kan bookes med max 8 gange i træk.  

Ingen kan slette andres bookinger uden forudgående aftale med ansvarlig for arrangementet. 
Hvis man ikke anvender en booking, skal denne fjernes fra den elektroniske kalender hurtigst muligt.

Brug af multisalen

 

  • Der er mulighed for at benyttet salen til alle fysiske som sportslige
    aktiviteter
  • Der må kun benyttes indendørs sko, og der er mulighed for at låne sko i depotrummet, som desinficeres efter brug
  • Der må ikke nydes mad og drikke i multihallen, med mindre man sidder på tribunen
  • Det tilknyttede musikanlæg skal anvendes med fornuft lydmæssigt

Udstyr (redskaber) i Multisalen

I det tilhørende depotrum, er der mulighed for at benytte redskaber, sko, bolde, ketcher og andet udstyr. Ønskes der brug af musik og højtaler udstyr skal dette arrangeres med TRT i forbindelse med bookingen, som sørger for at det er låst ud.

Når et redskab eller udstyr går i stykker, sendes en mail til
RHP-FP-SHH-R12-TRT, som sørger for at redskabet repareres.

Der ligger vejledninger i mappen i depotrummet, hvor du kan orientere dig i hvordan du opsætter badmintonnet, brug af redskaber, bold baner,
musikanlæg m.m

 

Når man forlader Multisalen

Multisalen efterlades opryddet og tømt for tøj, sko, vandflasker og andet
affald.

Lånt musikudstyr sættes ved depotrummet.

Redskaber sættes på plads i depotrummet og efterlades opryddet.

Der sørges for at lys er slukket.

Sikkerhed

Det er afsnittets ansvar, at sikkerheden opretholdes under aktiviteten/-erne i multisalen.

Samarbejdsaftale

Det er alles ansvar at sikre at vejledningen efterleves.

Opstår der uenigheder omkring brug af multisalen skal dette forsøges løst i
arbejdstiden på dagen.

Når vejledningen ikke følges, involveres afdelingsledelsen.

Tilbage til top

Ansvar og organisering

Afdelingsledelsen afdeling R er ansvarlig for implementering af denne vejledning samt overholdelse af den

Tilbage til top

Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil

Bilag