Trin

 

 

1

Når du oplever følgende:

Systemet er nede.

2

Skal du kontakte ansvarshavende personale:

Ansvarshavende tjekker it-driftsstatussiden for opdatering på problemet.

Her vil problemet og proces fremgå: Link til it-driftsstatus

3

Hvis problemet ikke fremgår af It-driftsstatus, kontakt CIMT Servicedesk

CIMT Servicedesk: ###TELEFON###

4

Nødprocedure

Ved systemnedbrud:

Forsøg at gå på webmail via ###FOLDER### og log på med de samme oplysninger du anvender ved login på computeren.

Vær opmærksom på, at man ofte godt kan arbejde videre off-line i mail og kalender programmet. Derved vil man kunne arbejde på e-mails og lægge dem i kø, så programmet selv afsender ved systemgenopretning.

5

Kommunikation

Man vil kunne holde sig opdateret på it-driftsstatus: Link til it-driftsstatus.

6

Hvornår kan systemet igen anvendes?

Systemet må først tages i brug igen, når det er meldt ud, at det fungerer.

Information sker via en pop-up besked på pc'en.

7

Efter nedbrud og systemgenopretning

Når systemet er genoprettet, kan du genoptage dit arbejde i mail og kalender.