Servicepersonalet og klinisk personale både på Herlevmatriklen og Gentoftematriklen.
Columna Systematic Logistics (CSL) er hospitalets portørsystem. Alle serviceydelser, der leveres af portørerne skal bestilles i CSL f.eks. patienttransport af indlagte patienter, bestilling af senge og afhentning af særligt affald.
Systemet tilgås via Virtuel Arbejdsplads (VA).
På intranetsiden Portør- og Rengøringsbooking (CSL) findes en Kvik-guide til systemet.
Konstateres der problemer med CSL opgavebestilling, kontaktes CSL-koordinator på 89769.
Konstateres der problemer med CSL opgavebestilling, kontaktes portør på ###TELEFON###.
Dagtimer 07.00-15:00:
Ved iværksættelse af nødprocedurer udsendes mail til afdelingsledelser og afdelingssygeplejersker, og der postet nyhed på intranet. Ligeledes informeres portørgruppen med henblik på mundtlig kommunikation.
Afmelding af nødprocedurer kommunikeres på samme måde.
Aften og nat 15:00-07:00:
Ved iværksættelse af nødprocedurer informeres portørgruppen med henblik på mundtlig kommunikation.
I tilfælde af nedbrud på CSL opgavebestilling, benyttes telefoner til bestilling af portøropgaver. Der benyttes følgende telefonnumre – både dag og aften/nat.
I dagtimer er disse telefonnumre omstillet til CSL-koordinator (###TELEFON###), som vil effektuere opgaven. Aften/nat giver telefonnumrene direkte kontakt til portørerne på aften- og nathold.
Dagtimer 07.00-15:00
Ovennævnte telefoner omstilles til CSL-koordinator 89 769, som administrerer og uddelegerer opgaver.
Aften og nat 15:00-07:00
Portørerne med de respektive telefoner modtager og administrer opgaven.
Hvis CSL-bookingsystemet på Gentofte-matriklen er ude af drift
Hvis portørbookingsystemet er ude af drift i dagtimerne, rekvirerer afdelingen deres portør telefonisk via opringning til vedkommende (den enkelte portør sikrer, at afdelingen har den relevante portørs telefonnummer).
Hvis portørbookingsystemet er ude af drift i aftentimerne, rekvireres portøren via portørcentralen på tlf.: ###TELEFON###. Portørcentralen fordeler opgavernes efter prioritet.
Hvis portørbookingsystemet er ude af drift i nattetimerne, rekvireres portøren via portørcentralen på tlf.: ###TELEFON###. Portørcentralen fordeler opgavernes efter prioritet.