Alarmering:
Såfremt det ikke er muligt at anvende alarmnummer ###TELEFON### eller ###TELEFON### grundet strømsvigt, netværksnedbrud eller lign., afgives alarmering ved hjertestop, brand, og konflikter/trusler/uro på følgende telefonnummer:
NØDNUMMER VED ALARM ###TELEFON###
Opringning til ovenstående telefonnumre kan ske fra mobiltelefon.
Igansættelse af nødprocedure:
Primær Beredskskabsleder (anæstesiologisk bagvagt) er via Omstillingen ansvarlig for at igangsætte nødprocedure for afhentning af nødmobiltelefoner i Informationen (opgang 1).
Afdelinger der bærer en vagthavende funktion vil blive informeret om hurtigst muligt at afhente nødmobiltelefoner i Informationen - som udgangspunkt via pop-up.
Alle personaler med et Gentofte Id-kort har adgang til informationen døgnet rundt (se nedenstående billeder for placering af nødmobiltelefoner).
Under hver nødmobiltelefon i Informationen, vil der være en liste med telefonnumre på alle nødmobiltelefoner (listen kan ligeledes tilgås her:
Telefonliste for nødmobiltelefoner.docx).
Obs. Tekniske fejl og batteriskift på IP-telefoner sker ved henvendelse i Informationen alle hverdage (kl. 08:00 - 15:00)
Tilbagevenden til almindelig drift:
Når CIMT informerer om at hospitalet er tilbage i normal drift via pop-up, er den enkelte vagthavende ansvarlig for hurtigst muligt at tilbageindlevere nødmobiltelefon i Informationen samt sætte denne i opladningsstik på den telefonspecifikke hylde.
Billede 1: Indgang til Informationen via kortlæser til højre for døren
Billede 2: Nødmobiltelefoner er placeret på reol i lokalet gennem døren til venstre
Billede 3: Reol med nødmobiltelefoner