Alt personale der rekvirerer mad til patienterne.
Denne nødprocedure er gældende for begge hospitaler. I tilfælde af nedbrud i IT-systemerne eller IP-telefonerne, skal det være muligt fortsat at kunne sikre rekvirering af mad.
Ingen
Amager Hospital
Hvis Master Cater Systemet ikke fungerer/er nede, bestilles maden elektronisk via følgende link på Rigshospitalet Blegdamsvej hjemmeside;
Udfyld bestillingsformularer elektronisk her;
Nødbestilling af mad - Amager Hospital
Der tages telefonisk kontakt til Kostline: ###TELEFON###, hvor der informeres om den korrigerende handling som er igangsat.
Hvidovre Hospital
Hvis HH-Kost bestillingssystem ikke fungerer på grund af nedbrud, kontakter Køkkenet alle afsnit pr. telefon. Der udfyldes en bestillingssseddel med fast menu i samarbejde med afsnittet, da a la Carte-systemet er tilsidesat i disse situationer. Her angives mængde og kostform. Bestillingseddel vedhæftes containeren, så afsnittet kan se hvad der er bestilt. Ved diætbestillinger skal det kunne ses, til hvilken patient diverse diætformer er bestilt til med afd., stue nr. og navn på patienten i.f.t. patientsikkerheden, hvilket er plejens ansvar at give køkkenet denne info.
Bemærk, at ved nedbrud på HH-Kost kan der ikke leveres kost efter aftale. Afsnittet må vurdere om patienten skal på en fast diættype, fastmenu eller tilbydes varer fra koloniallageret.
Måltiderne afsendes på de aftalte spisetidspunkter, som afsnittene fast har.
Afdelingernes opgave er at klargøre til modtagelse af mad på de ovennævnte tidspunkter.
Genoptagelse af normaldriften
For genoptagelse af normaldrift, afvent besked på Intranettet under IT-driftsstatus.
Beredskabsudvalget er ansvarlig for dokumentet i samarbejde med Serviceafdelingerne, herunder kostkontroller/Køkken på henholdsvis Amager og Hvidovre Hospitaler. Afdelingsledelser er ansvarlige for implementeringen.
Ingen
Amager Hospital:
Nødbestilling af mad - Amager Hospital