Formål
Tilbage til top
Målgrupper og anvendelsesområde
GN-personale, som opdager IT-udstyr med fejl.
Tilbage til top
Definitioner
En beskrivelse af arbejdsgangen i forbindelse med fejlmelding af IT-udstyr på GN.
Tilbage til top
Fremgangsmåde
Fejlmelding af IT-udstyr på GN:
Alt akut – PTB-printer, armbånds-printer og medicinlabel-printer meldes af den der opdager fejlen, ring til CIMT på tlf. 4-8080 og meld fejlen som akut.
Alt andet meldes til teamsekretæren, som har ansvaret og overblikket over IT-udstyret i teamet.
Sådan gør vi rent praktisk:
- Sygeplejerske (eller den der opdager fejlen) lægger udstyret og seddel med information hos teamsekretæren.
- Teamsekretæren melder i CIMT-portalen og vedhæfter evt. meldeseddel på udstyret.
- Når IT-udstyret er lavet, modtager teamsekretæren besked fra CIMT.
Tilbage til top
Ansvar og organisering
Tilbage til top
Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil
Tilbage til top
Akkrediteringsstandarder
Tilbage til top
Bilag
Tilbage til top