Fejlmelding af IT-udstyr på GN

Formål
Målgrupper og anvendelsesområde
Definitioner
Fremgangsmåde
Ansvar og organisering
Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil
Akkrediteringsstandarder
Bilag
 

Formål

 

Tilbage til top


Målgrupper og anvendelsesområde

GN-personale, som opdager IT-udstyr med fejl. 

Tilbage til top


Definitioner

 En beskrivelse af arbejdsgangen i forbindelse med fejlmelding af IT-udstyr på GN.

Tilbage til top


Fremgangsmåde

 

Fejlmelding af IT-udstyr på GN:

Alt akut – PTB-printer, armbånds-printer og medicinlabel-printer meldes af den der opdager fejlen, ring til CIMT på tlf. 4-8080 og meld fejlen som akut.

Alt andet meldes til teamsekretæren, som har ansvaret og overblikket over IT-udstyret i teamet.

 

Sådan gør vi rent praktisk:

  1.  Sygeplejerske (eller den der opdager fejlen) lægger udstyret og seddel med information hos teamsekretæren.
  2.  Teamsekretæren melder i CIMT-portalen og vedhæfter evt. meldeseddel på udstyret.
  3.  Når IT-udstyret er lavet, modtager teamsekretæren besked fra CIMT.

Tilbage til top


Ansvar og organisering

 

Tilbage til top


Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil

 

Tilbage til top


Akkrediteringsstandarder

 

Tilbage til top


Bilag

 

 

Tilbage til top