Trin    
1 Når ud oplever at systemet er ude af drift: Kontroller altid en anden PC
2 Tjek it-driftsstatussiden for opdatering på problemet Hver vil problemet og proces fremgå. Link til it-driftsstatus
3 Hvis problemet ikke fremgår af it-driftsstatus Kontakt CIMT Servicedesk: ###TELEFON###
4 Ved CIMT´s beslutning om overgang til nødprocedure bliver det relevante sundhedsfaglige personale informeret via en pop-up besked på skærmen Ordlyden vil forventes at være: "RIS er pt. nede. Ved akut uopsættlige us. benyttes nødvenvisning. Akut uopsættelige us. bestilt vha. nødhenvisning. Forventet nedetid XX minutter." Informer ansvarshavende personale i egen afdeling
5 Hold dig opdateret på it-driftsstatus Link til it-driftsstatus
6 Hvornår må systemet tages i brug igen? CIMT sørger for at alle afdelinger bliver informeret via en pop-up besked på skærmen