Hjertestopteam: Nedbrud i Hjertestopteamets IP-telefoner - Gentofte matriklen

Målgrupper og anvendelsesområde
Definitioner
Fremgangsmåde
Ansvar og organisering
Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil
Akkrediteringsstandarder
Bilag
 

Målgrupper og anvendelsesområde

Alt personale på Gentofte Hospital.

Vejledningen beskriver, hvor og hvordan Hjertestopteamets medlemmer kan afhente nødtelefoner, hvis hospitalets IP-telefoner er ude af drift.

Formålet er at sikre hjertestopteamet altid kan kontaktes - også i tilfælde af IP-telefoner er ude af drift.

 Tilbage til top

Definitioner

Ved nødprocedure for alarmering forstås procedure for tilkaldelse af hjælp, når almindelige telefoner er ude af drift.

Røde nødtelefoner
Telefoner, der er tilsluttet udenfor hospitalets øvrige netværk via kobberledning.

IP-telefoner
Trådløse telefoner

Tilbage til top

Fremgangsmåde

Såfremt hospitalets IP-telefoner er ude af drift, og man derved ikke kan ringe til Alarmnummeret ###TELEFON### eller ###TELEFON###, afgives alarmering ved hjertestop, brand og alarm via de røde telefoner:

 

###TELEFON###

 som er Informationens røde nødtelefon, placeret ved Alarmbord/Alarm PC.

 

Hjertestopsteamet skal omgående henvende sig til Informationen, Opgang 1, for afhentning af mobiltelefoner

 

Følgende mobiltelefoner skal hentes af Hjertestopsteamet:

 

###TABEL_1###

 

 

Røde Nødtelefoner's placering på Gentofte Hospital:

###TABEL_2###

 

Når de almindelige telefoner ikke virker, kontaktes Informationen/Akutklinikken på  følgende nødnummer:

Telefonnummer:        ###TELEFON###

Informationens nødtelefon (rød) er placeret i Informationen ved alarmbordet.

Tilbage til top

Ansvar og organisering

Telefonikoordinator i Informationen er ansvarlig for at personalet har kendskab til og kan udlevere nødtelefoner til hjertestopholdet.

Tilbage til top

Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil

Akkrediteringsstandarder

Bilag