Medarbejdere i Logistikenheden, Herlev og Gentofte Hospital
Formålet er, at fastlægge retningslinjer samt metodisk korrekt fejlmeldingsprocedure for portør- og rengøringsbookingsystemet CSL.
Hvis der opdages driftsnedbrud eller driftsfejl på portørbookingsystemet, skal følgende procedure følges:
Hvis telefonidelen ikke virker:
Hvis telefonidelen virker, men booking programmet ikke virker:
Oplys følgende:
- navn og afdeling
- at der ringes fra Herlev eller Gentofte Hospital, at det drejer sig om CSL Portørløsning.
- bed CIMT om at sende en pop-up besked ud til alle Herlev eller Gentofte Hospitals afdelinger om nedbrud via pc på afdelingerne
- en kontaktperson, de kan vende tilbage til, hvis det ikke er samme person, der er til stede
Hvis netværket ikke virker:
Herefter overgås der uanset problemstilling til instruksen: Portørbooking, rekvirering af portør og nødplaner for Herlev og Gentofte Hospital