06.2.BFH.12.2 Opgaveoversigt i sekretariat BBH

Formål
Målgrupper og anvendelsesområde
Definitioner
Fremgangsmåde
Ansvar og organisering
Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil
Bilag
 

 

Formål

Formålet med denne instruks er at beskrive de daglige arbejdsgange i sekretariaterne.

 

Tilbage til top

Målgrupper og anvendelsesområde

Denne instruks gælder for Klinisk fysiologisk/nuklearmedicinsk afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital.

 

Tilbage til top

Definitioner

Ikke relevant.

 

Tilbage til top

Fremgangsmåde

Arbejdsgange

Alle ugens hverdage:

  • Bagtvagttelefonen ###TELEFON### skal være viderestillet til bagvagtsmobilen ###TELEFON### 06.2.BFH.12.3 Viderestilling af vagttelefon
  • Dagens kørsler tjekkes i Portørbestillingssystemet.
  • Afdelingspostkassen tjekkes og der handles på de mails, som er sekretærrelevante.
  • Afdelingens afbudsmail tjekkes, og der handles på dem.
  • Der printes "ringeliste" til Rubidium til en uge efter 06.2.BFH.12.4 "Ringeliste" til Rb-patienter
  • Lungekonference printes og lægges til lægerne. Patientlisten ligger i SP.
  • Der laves stikkesedler til dagen efter 12.2.BFH.11.1.4 Udskrivning af arbejdssedler i QDoc Husk at parre med eventuelle henvisninger og tidligere arbejdssedler (ligger i kassen: Fremtidige undersøgelser).
  • Når alle patienter er mødt, printes dagslisten i Scheduling til dagen efter 06.2.BFH.12.6 Udskrivning af dagslister i Sectra

Mandag:

Tirsdag:

  • 3. onsdag i måneden er der M-konferencen. Listen (ligger på P:kfa/sekretærer/konferencelister) opdateres og mailes.

Onsdag:

  • Thyroidealister opdateres og mail sendes.
  • Kolerektal-konference printes og lægges til lægerne (der bliver sendt mail til fællespostkassen, sekretærer og læger om, hvilke patienter der skal på).
  • Sidste torsdag i lige uger/måned er der Reumakonference. Listen (ligger på P:kfa/sekretærer/konferencelister) opdateres og mailes.
  • Torsdag i ulige uger er der kardiologkonference. Listen opdateres med de 4 patienter, som lægerne ønsker konfereret og listen (ligger på P:kfa/sekretærer/konferencelister) mailes.

Torsdag:

Fredag:

  • Kolerektal-konference printes og lægges til lægerne (der bliver sendt mail til fællespostkassen, sekretærer og læger om, hvilke patienter der skal konfereres).

Tilbage til top

Ansvar og organisering

Sekretærerne og kvalitetskoordinatoren ansvar for udarbejdelse af denne instruks.
Afdelingens ledelse har ansvar for at godkende denne instruks.
Alle medarbejdere har ansvar for at følge denne instruks.

 

Tilbage til top

Referencer, lovgivning og faglig evidens samt links hertil

Ikke relevant.

 

Tilbage til top

Bilag

 

 

Tilbage til top